Amit közösen el tudunk érni
Az ügyfeleimnél átlagosan 239 százalékkal növekszik a Google-ból érkező organikus forgalom 12 hónapos távon.
Köztük vegyesen vannak új, és már érett weboldalak, szolgáltatást kínáló honlapok és webshopok is.
Nem csupán a magyar, hanem a nemzetközi piacon is van tapasztalatunk angol nyelvű projektekkel, elsősorban Európában és az Egyesült Államokban.
A keresőoptimalizálásról röviden
A keresőoptimalizálás célja stabilan nagyszámú felhasználót behozni a weboldaladra a Google kereső organikus találatain keresztül.
Ezt úgy lehet elérni, ha a honlapod témájába vágó lehető legtöbb keresőkifejezésre (kulcsszó) a lehető leglátványosabb helyen jelenik meg a weboldalad.
A sikeres SEO-hoz hatékony, okos stratágia és következetes kivitelezés kell.
A keresőoptimalizálás előnye, hogy hosszabb távon stabil, folyamatos forgalmat biztosít a honlapodnak.
Ez a magas, üzleti szempontból is értékes forgalom pedig
- több ügyfelet/vásárlót,
- növekedő bevételt,
- erősebb márkaismertséget
hozz magával.
A SEO-t hagyományosan 3+1 területre szoktuk osztani:
- Technikai SEO: a weboldal technikai elemeinek optimalizálását jelenti a keresőmotorok jobb indexelése és rangsorolása érdekében.
- On-Page SEO: elsősorban a honlapon megjelenő tartalom (szövegek, képek, videók) optimalizálását jelöli.
- Off-Page SEO: minden, ami a weboldaladhoz képest külső tényező, mégis hatással lehet a honlapod rangsorolására és organikus forgalmára. Ide tartozik a hatékony linképítés.
- Local SEO, helyi keresőoptimalizálás: a célja a helyi jellegű kereséseknél a lehető legnagyobb láthatóság és organikus forgalom elérése.
Ha velem dolgozol, ezeket mind kézben fogom tartani, és mindig oda fogjuk rakni a hangsúlyokat, ahová az adott projekt sajátosságait figyelembe véve a legnagyobb megtérülést érhetjük el.
Mikor érdemes belevágni a keresőoptimalizálásba?
Minden esetben, ha ismertebbé szeretnéd tenni a márkád, valamint markánsan növelni szeretnéd az online szerzett ügyfeleid és vásárlóid számát.
A SEO gyakorlatilag szinte minden témában eredményesen használható ügyfél- és vásárlószerzésre. Nem jelentenek kivételt a B2B és a B2C honlapok, valamint természetesen a webshopok sem.
Fontos tudnod, hogy a SEO munka elsősorban nem rövid távon fejti ki a hatását. Cserébe stabil, hosszú távon is maradandó eredményt hoz.
A keresőoptimalizálás elsősorban folyamatos építkezést jelent. Nem sprint, hanem maraton. Egy SEO projekt esetében érdemes legalább 6-12 hónapos időtávban gondolkodni.
A hosszabb táv stratégiai gondolkodást, és pontos, előre ütemezett menetrend szerinti kivitelezést igényel – különben szétfolyik a projekt, halógatódnak a feladatok és késnek az eredmények.
Ezért én egy átgondolt munkafolyamatokból álló, sallangmentes, transzparens és kiemelkedően hatékony SEO rendszert dolgoztam ki, és ezt használom minden projekt esetében.
A rendszerem sikere nem függ a vállalkozás méretétől: ügyfeleim között mikrovállalkozások, és éves szinten sokszáz milliós bevételű cégek egyaránt megtalálhatóak.
Ahonnan jöttem, és ami motivál
Nem terveztem, hogy online marketinggel fogok foglalkozni. Kutatónak készültem, szép tudományos pályáról álmodoztam. Az élet másképp intézte, de nem volt hiába: megtanultam átlátni és értelmezni nagy, komplex problémákat, érzékelni a rejtett összefüggéseket és finom átmeneteket.
Később hírügynökségi újságíróként dolgoztam. Elsajátítottam, hogyan lehet az ömlesztett információhegyekből kihámozni, és tömören, bárki számára érthetően megfogalmazni az egyszerű, tiszta lényeget. Megtanultam kérdezni és meghallgatni a választ.
Csak ezután kötöttem ki az online márkák és weboldalak világában. Ma egyszerre tucatnyi SEO projektet menedzselek, sőt saját SEO kurzust is kidolgoztam.
Hiszek a kemény munkában, abban, hogy felelősséget kell és érdemes vállalni – az üzleti és a civil életben is. Szeretek olyan projekteket dolgozni, amik picit jobbá, gondtalanabbá teszik a valóságot.
A szabad időmben teljes erőbedobással igyekszem jó apa lenni, és az egykori bölcsészek titkos életét élem: tanulok és olvasok.
Nem vagyok tipikus „informatikus” vagy „IT-s srác”, nem beszélek rébuszokban, és hanyagolom a marketing blablát is. Ugyanazt a nyelvet beszélem, amit te. És pontosan ugyanazt szeretném, amit te: hatékony munkát és közös sikert.
„Értékelés helyett inkább köszönetet mondanék. Kedves András! Nagyon köszönöm a pontos és naprakész, valójában profi munkáját.”
Dr. Vidákovics Béla Zsolt
vidakovics.hu„András munkájával nagyon elégedettek voltunk, rövid idő alatt sikerült jelentősen megnövelniük webshopunkba látogatók számát.”
Stupek János
aquatrade.hu„Megbízható cég, folyamatos kapcsolattartás. Kevesebb, mint egy év alatt sikerült ötszörösére növelni a furedikepzes.hu organikus forgalmát.”
Lovas Edit
furedikepzes.hu„Cégem weboldalának keresőoptimalizálásával bíztam meg Andrást és csapatát, és viszonylag rövid idő (6 hónap) alatt sikerült abszolút emelkedő pályára tenni a weboldal organikus forgalmát. Mindezt egy olyan iparágban, ahol rendkívül erős piaci verseny van. Köszönöm a munkátokat!”
Novák Éva
energoptimo.hu„Maximálasan elégedett vagyok András eddigi munkájával, jó szívvel ajánlom másoknak is. Így fél év után azt tapasztalom, hogy sikerült meredeken emelkedő pályára rakni a weboldalam organikus forgalmát, plusz építettek nekem egy teljes hírlevél automatizációt is.”
Kovács Lia
liadesign.huSegíthetek? Töltsd ki a lenti űrlapot, keresni fogunk!
(Akkor is, ha csak kérdésed van, vagy további részletekre vagy kíváncsi)