Stabilan növekvő forgalom keresőoptimalizálással, új ügyfelek és vásárlók a Google-ból
Növelni szeretnéd a keresőből érkező látogatószámot? Valós eredmények alapján felépített és folyamatosan csiszolt SEO Programunkkal ehhez tudunk hozzásegíteni.
A magasabb látogatószámból új ügyfeleket, vásárlókat és bevételt profitálhat a vállalkozásod. Plusz, a magasabb organikus forgalomnak köszönhetően hosszabb távon jelentősen csökkenteni tudod a fizetett hirdetésekbe öntött pénzt – a hatékonyság romlása nélkül.
Az ügyfeleinknél átlagosan 239 százalékkal növekszik a Google-ból érkező organikus forgalom 12 hónapos távon.
A projektjeink között vegyesen vannak új, és már érett weboldalak, szolgáltatást kínáló honlapok és sok ezer termékes webshopok is. Nem csupán a magyar, hanem a nemzetközi piacon is van tapasztalatunk angol nyelvű projektekkel, elsősorban Európában és az Egyesült Államokban.
Hogyan működik?
A Google keresőoptimalizálás az online marketing egyik ága. Célja, hogy jelentős, folyamatosan növekvő és üzletileg értékes forgalmat szerezz a keresőből a honlapoddal – fizetett hirdetések nélkül.
A célt lépésről-lépésre építkezve közelítjük meg, és érjük el.
Tudnod kell, hogy a SEO nem fog honlaputánra eredményt hozni.
A keresőoptimalizálás hosszú távú, stratégiai befektetés. Segít új ügyfeleket szerezni, építeni a márkát, és fenntartható növekedést biztosítani.
A „hosszú távú” azt jelenti, hogy a SEO-nál több éves horizontra tervezünk.
A SEO munka nulláról indulva legkorábban 4-6 hónap múlva hozza be a első eredményeket. Cserébe a SEO-val elért eredmények a legtöbbször tartósak. Azaz, ha végig csinálsz velünk egy 12 hónapos SEO Programot, a weboldalad még az együttműködés befejezése után is jó eséllyel hosszú ideig szép számokat fog hozni.
Fontos tudnod azt is, hogy
jelenlegi tudásunk szerint a Google helyezések hatással vannak a ChatGPT és más hasonló AI eszközökre. Minél jobb láthatósággal bírsz a honlapoddal a Google-ban, annál valószínűbb, hogy releváns kérdésnél az AI is hivatkozni fog rád, vagy ajánlani fog.
Vagyis a jobb SEO nem csupán közvetlenül a keresőből hozhat plusz forgalmat a cégednek, hanem az AI-n keresztül is.
VIRTO SEO Program
Mára a legtöbb piaci szegmensben nagyon komolyra nőtt a verseny a Google találati lista top helyezéseiért.
Ebben a helyzetben csak átgondolt stratégiával és, az elterjedt hiedelmek helyett, tényeken alapuló, folyamatos építkezéssel lehet sikert elérni.
Fontos látnod, hogy a keresőoptimalizálást nem lehet „letudni”, „kipipálni” vagy „beállítani”. Az eredményes SEO-t ez különbözteti meg a sikertelentől:
- előre lefektetett stratégia mentén halad, nem adhoc ötletek alapján
- folyamatos, előre ütemezett munkával építkezik, hosszabb időtávon keresztül
- helyén kezeli a technikai teendőket, tartalomfejleszést és linkeket
- igazodik a Google valós elvárásaihoz, természetéhez
A 12 hónapos VIRTO SEO Program pontosan ezt teszi, és ezért hoz kimagasló eredményeket az ügyfeleinknél.
A SEO Program része a stratégiai tervezés, folyamatos tanácsadás és a pontos kivitelezés is. Fontosnak tartom az ügyfeleink edukációját SEO téren – nincsenek titkaink, igény szerint mindenre megtanítunk, amit csak tudunk.
Ha már van a vállalkozásodnak weboldala, akkor az első lépésben teljes technikai és tartalmi auditot végzünk. Szoftverek segítségével felmérjük a konkurens weboldalakat, kulcsszókutatást végzünk és SEO stratégiát állítunk össze.
(Ha még nincs honlapod, akkor a folyamat legelején, a SEO tervezési fázisban segítünk szerkezetileg, tartalmilag megtervezni és elkészíteni a weboldalt.)
Az eredmények alapján indulhat a SEO kivitelezés: segítünk a tartalmak megírásában, a technikai feladatokban és a minőségi linképítésben is. Mindezt előre lefektetett, szigorú ütemezés szerint.
Néhány példa a munkamódszerünk eredményességére a Google Search Console-ból (GSC – az elsődleges SEO analitikai eszköz). A kék vonal az organikus kattintások számát követi. (Kattintásra nagyobb lesz a kép!)




A VIRTO SEO Program jó választás neked, ha:
- a saját weboldaladat szeretnéd látni a konkurensek helyett a Google találati lista elején,
- szeretnéd markánsan növelni a weboldalad organikus Google forgalmát,
- ár/érték arányt tekinktve kitünő szolgáltatást keresel,
- szívesen gondolkodsz hosszú távon, és megérted, hogy a SEO stratégiai befektetés, nem sprint, hanem maraton,
- el tudsz köteleződni legalább 12 hónapos távra,
- bele tudsz tenni a weboldalad / vállalkozásod jövőjébe havi szinten egy komolyabb összeget (minimum 200 ezer forintot), egy éven keresztül.
És most jön a “DE” rész.
Természetesen a VIRTO SEO Program sem ideális választás mindenkinek.
Ez olyannyira így van, hogy igyekszünk erősen megszűrni, kivel kezdünk el dolgozni. Szeretjük jó projektekbe rakni az erőforrásainkat, amiben mi is jól érezzük magunkat, és ahol kiemelkedő eredményt tudunk szállítani.
NEM való neked az együttműködés, ha
- azonnali eredmények kellenek, különben nem tudod finanszírozni a közös munkánkat,
- valami tiltott vagy félillegális dologgal foglalkozol (cbd, fogadás, stb.),
- „pipáljuk ki olcsón a SEO-t” szolgáltatást keresel
- az online marketinget (és általában a marketinget) kevered a megtévesztéssel,
- nincs türelmed és dedikált időd néha meghallgatni minket, és legalább nagyon alapszinten megérteni, mit csinálunk és miért.
Néhány további példa a VIRTO SEO Program eredményességére. (Kattintásra nagyobb lesz a kép!)




Miért érdemes MOST beszállnod a VIRTO SEO Programba?
Bár általános válasz erre természetesen nincs, érdemes végiggondolni két nagyon gyakori lehetőséget.
- Ha a versenytársaid komoly erőforrást fektetnek a SEO-ba, te pedig nem, folyamatosan növekvő hátrányba kerülsz, amit egyre nehezebb lesz ledolgozni.
- Ha a versenytársaid is gyengék a keresőben, elszalasztod a nagy lehetőséget, hogy domináld a piacodat a Google-ban.
Mindkét esetben új ügyfelektől, vásárlóktól eshet el a vállalkozásod. De ez csak egy dolog. A másik sokszor jobban fáj: az elszalasztott lehetőség miatti frusztráció, a súlyosbodó versenyhátránnyal járó aggodalom, a jövő miatti bizonytalanság…
Ha nálad is eljött a pillanat, amikor nem akarod többé a fentieket kockáztatni, keress meg minket!
Lépésről-lépésre
SEO audit és elemzés
Profi szoftverek segítségével összegyűjtjük és elemezzük az összes elérhető adatot a honlapodról. A-Z-ig weboldal elemzés!
SEO stratégia
A siker első kulcsa. Felépítünk egy SEO stratégiát, amit végig követünk a keresőoptimalizálási folyamat alatt. A stratégia kitér a Local SEO-ra (pl. Google Cégem) is.
Kulcsszókutatás
Átfogó listát készítünk a releváns kulcsszavakról, és ez alapján felállítjuk a honlap struktúráját, pontos tartalomstratégiát készítünk.
On-Page SEO
Elvégezünk minden SEO beállítást, ami szükséges a jó szerepéshez a keresőben. Pl. belsőlink struktúra, a meta- és strukturális adatok, szöveges és képi tartalom optimalizálása.
SEO szövegírás
Megfelelő mennyiségű és minőségű, SEO szempontokat szem előtt tartó tartalom nélkül nincs sikeres keresőoptimalizálás.
Linképítés
Ahhoz, hogy egy honlap helyt álljon az erős SEO versenyben, minőségi linkekre van szükség. Segítek neked valóban értékes hivatkozásokat gyűjteni.
„Idén januárban ünnepeltük egyéves együttműködésünket a VIRTO-val … És hogy a számok is beszéljenek: közös munkánk második félévében már 70%-kal nőtt online boltunk organikus forgalma az első félévhez képest. Izgatottan várjuk, mit hoz a következő közös év!”
Lele Zsófia
pippadu.hu„Értékelés helyett inkább köszönetet mondanék. Kedves András! Nagyon köszönöm a pontos és naprakész, valójában profi munkáját.”
Dr. Vidákovics Béla Zsolt
vidakovics.hu„András munkájával nagyon elégedettek voltunk, rövid idő alatt sikerült jelentősen megnövelniük webshopunkba látogatók számát.”
Stupek János
aquatrade.hu„Megbízható cég, folyamatos kapcsolattartás. Kevesebb, mint egy év alatt sikerült ötszörösére növelni a furedikepzes.hu organikus forgalmát.”
Lovas Edit
furedikepzes.hu„Cégem weboldalának keresőoptimalizálásával bíztam meg Andrást és csapatát, és viszonylag rövid idő (6 hónap) alatt sikerült abszolút emelkedő pályára tenni a weboldal organikus forgalmát. Mindezt egy olyan iparágban, ahol rendkívül erős piaci verseny van. Köszönöm a munkátokat!”
Novák Éva
energoptimo.hu„Maximálasan elégedett vagyok András eddigi munkájával, jó szívvel ajánlom másoknak is. Így fél év után azt tapasztalom, hogy sikerült meredeken emelkedő pályára rakni a weboldalam organikus forgalmát, plusz építettek nekem egy teljes hírlevél automatizációt is.”
Kovács Lia
liadesign.huSegíthetünk erősödni a Google-ban? Töltsd ki a lenti űrlapot!
Egy munkanapon belül személyesen válaszolunk a megkeresésre!
Keresőoptimalizálás cikkek
A SEO jelenleg az egyik legforróbb téma a magyar üzleti életben, nagyon sokan fordulnak a keresőoptimalizálás felé, ha online szeretnének boldogulni a vállalkozásukkal.
Olvasd el az írásainkat a témában, és keress meg minket, ha a segítségedre lehetünk!
SEO stratégia? A tartalomgyártás és linképítés észnélkül nem az!
Ha sikeres akarsz lenni a keresőben, keresőoptimalizálnod kell. Ha pedig eredményes akarsz lenni a keresőoptimalizálásban, szükséged lesz SEO stratégiára. Leírva ez lehet, hogy evidensnek tűnik. De a valóságban rengeteg weboldalt…
Tovább olvasom SEO stratégia? A tartalomgyártás és linképítés észnélkül nem az!
B2B marketing: jelentése, eszközei és egy stratégia vázlata (2025)
Hányszor hallottad már, hogy a B2B marketing drága és bonyolult? Sőt, akár azt is, hogy a B2B marketing nem tud hatékony lenni? A B2B marketing valóban más megközelítést igényel, mint…
Tovább olvasom B2B marketing: jelentése, eszközei és egy stratégia vázlata (2025)
Webshop marketing: a nélkülözhetetlen alapok
Webshop indításán gondolkodsz, vagy már rendelkezel is eggyel? Itt az ideje komoly foglalkoznod a webshop marketinggel. Egyszerűen azért, mert hatékony marketing nélkül nem lesznek vásárlóid. A webshop marketinget, mint minden…
Google első helyre kerülés 5 lépésben
A Google első helyet nézted ki magadnak. Helyes. Ebben a cikkben megmutatom, hogyan tudod megszerezni. A végén egy fontos „titkot” is elárulok, ezért erősen javaslom, hogy olvasd végig az egész…
Jó helyre jöttem? A visszafordulási arány a SEO-ban
Legtöbben komoly erőfeszítéseket teszünk, hogy meglátogassák az oldalunkat. Azonban amikor weboldalunk várva várt látogatói gyorsan továbbállnak, az nemcsak hogy frusztráló, hanem komoly SEO-hatással is bírhat. Ebben a cikkben körbejárjuk, hogy…
Tovább olvasom Jó helyre jöttem? A visszafordulási arány a SEO-ban
100+ SEO beállítás… helyett erre van szükséged
Végigmentél már az összes SEO beállításokról szóló cikken, követted is a javaslatokat, mégsem hozza a weboldalad organikus forgalomban, azt, amit kellene? Megmutatom, miért. Nagyon sokan hiszik azt, hogy a SEO…
Tovább olvasom 100+ SEO beállítás… helyett erre van szükséged
SEO árak (2025): miért és mennyibe kerül a siker valójában?
Ebben a cikkben egy kicsit mást fogsz találni, mint a legtöbb „SEO árak” keresésre kidobott találatban. Ugyanis szeretném, ha a lényeget látnád: a SEO árképzés tényezőit és folyamatát. Őszintén és…
Tovább olvasom SEO árak (2025): miért és mennyibe kerül a siker valójában?
SEO kampány, SEO projekt: a siker 4 feltétele
Egy SEO kampány nagyon sok mindenen bukhat el, ezekről már írtam a nagy SEO hibák cikkemben. Itt az idő körbejárni a siker feltételeit is. Persze a keresőoptimalizálás egy nagy terület,…
Tovább olvasom SEO kampány, SEO projekt: a siker 4 feltétele
Google indexelés: első lépés az organikus forgalomhoz
A Google találati listára kerülés első feltétele, hogy a weboldalad bekerüljön a kereső indexébe. Nagyon sok tartalom már itt elvérzik. Nézzük meg, mit tehetsz, hogy neked ne legyen ilyen problémád!…
Tovább olvasom Google indexelés: első lépés az organikus forgalomhoz
A legjobb SEO bővítményt keresed? Olvasd el először inkább ezt!
Az utóbbi időben gyakorlatilag hetente találkozom ezzel a mondattal, amikor ügyfelekkel vagy érdeklődőkkel beszélgetek: „Már beállítottuk a SEO-t, de nem működött. Nem értjük, miért.” Ilyenkor beindul a légvédelmi sziréna a…
Tovább olvasom A legjobb SEO bővítményt keresed? Olvasd el először inkább ezt!
A keresési szándék (search intent) nyomában
Talán már veled is előfordult, igaz, nem gyakori. Valamit kerestél a Google-ban, véletlenszerűen rákattintottál egy találatra, elkezdted olvasni… Nem voltak magas elvárásaid, de most ettől egyenesen lehidaltál. Olyan volt, mintha…
Nagy SEO hibák, amikre rámehet az egész projekt
A keresőoptimalizálás nem csodafegyver, nem varázslat – kevesen beszélnek róla, de igenis van egy csomó sikertelen SEO projekt. Szerintem fontos, hogy ezekről is essen szó. Az okok sokrétűek: gyakran a…
Tovább olvasom Nagy SEO hibák, amikre rámehet az egész projekt
SEO vagy Google Ads: melyik a jobb?
Amikor a Google találati listán szeretnél jól észrevehető helyet biztosítani a weboldaladnak, akkor alapvetően két lehetőséged van: a keresőoptimalizálás és a Google hirdetések. Ebben a cikkben összehasonlítom a két megoldást!…
Mennyi tartalomra van szükség a sikeres SEO-hoz?
Egy SEO projekt sikerességét nagyon komolyan meghatározza, hogy mennyi minőségi tartalommal rendelkezik az adott weboldal. De pontosan mire kell törekedni, mennyi tartalom kell az eredményes keresőptimalizáláshoz? Sajnos már az elején…
Tovább olvasom Mennyi tartalomra van szükség a sikeres SEO-hoz?
Mennyi új ügyfelet szerezhet egy ügyvédi iroda kizárólag SEO-val?
Az ügyvéd témakör pár évvel ezelőtt még szinte teljesen kiaknázatlan terület volt SEO szempontból. Egy épkézláb honlappal és nem túl sok, de minőségi tartalommal már egy csomó új ügyfelet lehetett…
Tovább olvasom Mennyi új ügyfelet szerezhet egy ügyvédi iroda kizárólag SEO-val?
Hogyan védjed meg a márkaneved a Google-ben?
A márkanév (brand) vállalkozásod legfontosabb erőforrása, ha marketingről van szó. Hatalmas érték, amikor az emberek közvetlenül a brandedre keresnek a Google-ban. És komoly probléma, ha a te márkádra keresnek, de…
Milyen hamar hoz eredményt a SEO? (Példákkal)
Az egyik leggyakoribb kérdés a keresőoptimalizálással kapcsolatban, hogy milyen hamar hoz eredményt. Ebben a cikkben ezt a témát járjuk körül, valós példákon keresztül! Milyen eredményt hozhat a SEO? A keresőptimalizálás…
Tovább olvasom Milyen hamar hoz eredményt a SEO? (Példákkal)
A keresőmarketing (SEM) jelentése és haszna
A keresőmarketing (SEM) célja minél több felhasználót elérni a népszerű keresőmotorokon keresztül. A statisztikák szerint ma minden vásárlás nagyjából fele internetes kereséssel indul, ebből pedig egyenesen következik, hogy a jól…
16 erős tipp webáruház keresőoptimalizáláshoz
Csak Magyarországon évente több száz új webshop indul, ám ezeknek csupán egy pici töredéke lesz sikeres hosszú távon. Az ok sokszor az, hogy egyszerűen nincs elég online látogatójuk, ezért vásárlójuk…
Tovább olvasom 16 erős tipp webáruház keresőoptimalizáláshoz
Kulcsszókutatás kezdőknek 5 ingyenes eszközzel
A kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás (SEO) egyik legfontosabb szelete, aminek a célja felmérni, hogyan és milyen kifejezéseket használva keresnek az emberek egy adott témakörben a Google-ban. A kulcsszókutatásnak kitüntetett szerepe van…
Tovább olvasom Kulcsszókutatás kezdőknek 5 ingyenes eszközzel
Technikai SEO és technikai SEO audit: erre figyelj!
A technikai SEO a keresőoptimalizálási munka fontos, integráns része. Ha komoly eredményeket akarsz elérni a keresőben, muszáj ismerned a technikai SEO alapjait. Mi az a technikai SEO? Ahhoz, hogy egy…
Tovább olvasom Technikai SEO és technikai SEO audit: erre figyelj!
Duplikáció jelentése SEO szempontból
Ha egy tartalom több, különböző URL címen is elérhető, akkor a keresőmotorok – pl. Google – szemében duplikáció áll fenn. És ez baj. De pontosan miért? Miért baj a duplikáció?…
Backlink ellenőrzés: a legpontosabb eszközök a magyar piacra
A backlink ellenőrzés lényege, hogy felkutatjuk a honlapunk, vagy egy konkurens weboldal külső hivatkozásait elemzés céljából. Ez azért fontos, mert a linkprofil – azaz egy webhelyre mutató külső hivatkozások mennyisége…
Tovább olvasom Backlink ellenőrzés: a legpontosabb eszközök a magyar piacra
Mennyit ér egy SEO-fókuszú honlap felújítás? (Esettanulmány)
A honlap felújítást könnyű elszúrni SEO szempontból, egy átgondolatlan beavatkozás például az URL struktúrába könnyen kukázhatja az összes addigi SEO eredményt. Ezért nagyon nem mindegy, hogyan állunk neki egy ilyen…
Tovább olvasom Mennyit ér egy SEO-fókuszú honlap felújítás? (Esettanulmány)
TOP 12 SEO tanfolyam kezdőknek, haladóknak
Kezdőként, de még haladóként is az egyik legnehezebb kérdés a SEO-ban, hogyan szerezzük meg a hatékonysághoz szükséges tudást. A legjobb megoldás általában egy okosan kiválasztott Google SEO tanfolyam. A keresőoptimalizálás…
Az online marketing eszközei: kisokos (2025)
Az online marketing jelentősége folyamatosan növekszik, ezért minden vállalkozás számára létfontosságú, hogy képben legyen a céljával és eszközeivel. Kezdjük azzal, mi is az online marketing célja. Az online marketing feladata…
A SEO elemzés lépései
Miért fontos a keresőoptimalizálási elemzés? A keresőoptimalizálás folyamatos, hosszú távú építkezést jelent. Azonban, mint minden hosszú távú, komplex projekt esetében a SEO-ban is könnyű elveszíteni a fókuszt. A SEO elemzés…
Havidíjas keresőoptimalizálás: jól jársz vele?
A havidíjas keresőoptimalizálás az egyik legelterjedtebb együttműködési forma megrendelő és szolgáltató között a SEO piacon. Ebben a cikkben részletesen bemutatom, milyen előnyei vannak a havidíjas SEO-nak más konstrukciókkal szemben. Mit…
Tovább olvasom Havidíjas keresőoptimalizálás: jól jársz vele?
Local SEO: mi az a helyi keresőoptimalizálás? Hogyan működik?
A Local SEO, vagy helyi keresőoptimalizálás célja, hogy egy megcélzott környéken, városban vagy földrajzi területen javítsuk a Google helyezéseinket a lokális jellegű keresésekre. Biztosan észrevetted már, hogy ha különböző földrajzi…
Tovább olvasom Local SEO: mi az a helyi keresőoptimalizálás? Hogyan működik?
Mi az a horgonyszöveg? Hogyan használd?
A hatékony horgonyszöveg megválasztása a linképítési folyamat szerves része. A horgonyszöveg helyes használata nem különösebben bonyolult dolog, mégis könnyű elrontani. A jó horgonyszöveg segít elérni SEO céljaidat. A rossz, erőltetett…