Stabil forgalom, új ügyfelek és vásárlók a Google keresőből
SEO szakértőként segíteni tudok neked növelni a Google keresőből érkező forgalmat. A magasabb látogatószámból új ügyfeleket, vásárlókat és bevételt profitálhat a vállalkozásod.
Az ügyfeleinknél átlagosan 239 százalékkal növekszik a Google-ból érkező organikus forgalom 12 hónapos távon.
A projektjeink között vegyesen vannak új, és már érett weboldalak, szolgáltatást kínáló honlapok és webshopok is. Nem csupán a magyar, hanem a nemzetközi piacon is van tapasztalatunk angol nyelvű projektekkel, elsősorban Európában és az Egyesült Államokban.
Hogyan működik?
A keresőoptimalizálás az online marketing egyik ága. Célja, hogy jelentős, folyamatosan növekvő és üzletileg értékes forgalmat szerezz a keresőből a honlapoddal. A célt lépésről-lépésre építkezve közelítjük meg, és érjük el.
Tudnod kell, hogy a SEO nem fog honlaputánra eredményt hozni.
A keresőoptimalizálás hosszú távú befektetés. A nulláról indulva legkorábban 4-6 hónap múlva fognak jönni a első eredmények.
A SEO szolgáltatásunk része a stratégiai tervezés, folyamatos tanácsadás és a pontos kivitelezés is. Fontos tudnod, hogy ez egy közös munka lesz veled, ahol szorosan együtt fogunk működni.
Ha már van a vállalkozásodnak weboldala, akkor az első lépésben teljes technikai és tartalmi auditot végzünk. Szoftverek segítségével felmérjük a konkurens weboldalakat, kulcsszókutatást végzünk és SEO stratégiát állítunk össze.
Az eredmények alapján indulhat a SEO kivitelezés: segítünk a tartalmak megírásában, a technikai feladatokban és a minőségi linképítésben is.
Két példa a munkamódszerünk eredményességére (a kék vonal az organikus kattintások számát követi):
Amennyiben WordPress oldalad van, a SEO projekt alatt felmerülő konkrét fejlesztési feladatokban is tudunk segíteni.
Ha még nincs honlapod, akkor a folyamat legelején, a SEO tervezési fázisban segítünk szerkezetileg, tartalmilag megtervezni és elkészíteni a weboldalt.
Lépésről-lépésre
SEO audit és elemzés
Profi szoftverek segítségével összegyűjtjük és elemezzük az összes elérhető adatot a honlapodról. A-Z-ig weboldal elemzés!
SEO stratégia
A siker első kulcsa. Felépítünk egy SEO stratégiát, amit végig követünk a keresőoptimalizálási folyamat alatt. A stratégia kitér a Local SEO-ra (pl. Google Cégem) is.
Kulcsszókutatás
Átfogó listát készítünk a releváns kulcsszavakról, és ez alapján felállítjuk a honlap struktúráját, pontos tartalomstratégiát készítünk.
On-Page SEO
Elvégezünk minden SEO beállítást, ami szükséges a jó szerepéshez a keresőben. Pl. belsőlink struktúra, a meta- és strukturális adatok, szöveges és képi tartalom optimalizálása.
SEO szövegírás
Megfelelő mennyiségű és minőségű, SEO szempontokat szem előtt tartó tartalom nélkül nincs sikeres keresőoptimalizálás.
Linképítés
Ahhoz, hogy egy honlap helyt álljon az erős SEO versenyben, minőségi linkekre van szükség. Segítek neked valóban értékes hivatkozásokat gyűjteni.
„Értékelés helyett inkább köszönetet mondanék. Kedves András! Nagyon köszönöm a pontos és naprakész, valójában profi munkáját.”
Dr. Vidákovics Béla Zsolt
vidakovics.hu„András munkájával nagyon elégedettek voltunk, rövid idő alatt sikerült jelentősen megnövelniük webshopunkba látogatók számát.”
Stupek János
aquatrade.hu„Megbízható cég, folyamatos kapcsolattartás. Kevesebb, mint egy év alatt sikerült ötszörösére növelni a furedikepzes.hu organikus forgalmát.”
Lovas Edit
furedikepzes.hu„Cégem weboldalának keresőoptimalizálásával bíztam meg Andrást és csapatát, és viszonylag rövid idő (6 hónap) alatt sikerült abszolút emelkedő pályára tenni a weboldal organikus forgalmát. Mindezt egy olyan iparágban, ahol rendkívül erős piaci verseny van. Köszönöm a munkátokat!”
Novák Éva
energoptimo.hu„Maximálasan elégedett vagyok András eddigi munkájával, jó szívvel ajánlom másoknak is. Így fél év után azt tapasztalom, hogy sikerült meredeken emelkedő pályára rakni a weboldalam organikus forgalmát, plusz építettek nekem egy teljes hírlevél automatizációt is.”
Kovács Lia
liadesign.huSegíthetek? Töltsd ki a lenti űrlapot, keresni foglak!
(Akkor is, ha csak kérdésed van, vagy további részletekre vagy kíváncsi)
Keresőoptimalizálás cikkek
A SEO jelenleg az egyik legforróbb téma a magyar üzleti életben, nagyon sokan fordulnak a keresőoptimalizálás felé, ha online szeretnének boldogulni a vállalkozásukkal.
Olvasd el az írásaimat a témában, és keress meg, ha a segítségedre lehetek!
Webshop marketing: a nélkülözhetetlen alapok
Webshop indításán gondolkodsz, vagy már rendelkezel is eggyel? Itt az ideje komoly foglalkoznod a webshop marketinggel. Egyszerűen azért, mert hatékony marketing nélkül nem lesznek vásárlóid. A webshop marketinget, mint minden…
Google első helyre kerülés 5 lépésben
A Google első helyet nézted ki magadnak. Helyes. Ebben a cikkben megmutatom, hogyan tudod megszerezni. A végén egy fontos „titkot” is elárulok, ezért erősen javaslom, hogy olvasd végig az egész…
Jó helyre jöttem? A visszafordulási arány a SEO-ban
Legtöbben komoly erőfeszítéseket teszünk, hogy meglátogassák az oldalunkat. Azonban amikor weboldalunk várva várt látogatói gyorsan továbbállnak, az nemcsak hogy frusztráló, hanem komoly SEO-hatással is bírhat. Ebben a cikkben körbejárjuk, hogy…
Tovább olvasom Jó helyre jöttem? A visszafordulási arány a SEO-ban
100+ SEO beállítás… helyett erre van szükséged
Végigmentél már az összes SEO beállításokról szóló cikken, követted is a javaslatokat, mégsem hozza a weboldalad organikus forgalomban, azt, amit kellene? Megmutatom, miért. Nagyon sokan hiszik azt, hogy a SEO…
Tovább olvasom 100+ SEO beállítás… helyett erre van szükséged
SEO árak (2025): miért és mennyibe kerül a siker valójában?
Ebben a cikkben egy kicsit mást fogsz találni, mint a legtöbb „SEO árak” keresésre kidobott találatban. Ugyanis szeretném, ha a lényeget látnád: a SEO árképzés tényezőit és folyamatát. Őszintén és…
Tovább olvasom SEO árak (2025): miért és mennyibe kerül a siker valójában?
SEO kampány, SEO projekt: a siker 4 feltétele
Egy SEO kampány nagyon sok mindenen bukhat el, ezekről már írtam a nagy SEO hibák cikkemben. Itt az idő körbejárni a siker feltételeit is. Persze a keresőoptimalizálás egy nagy terület,…
Tovább olvasom SEO kampány, SEO projekt: a siker 4 feltétele
Google indexelés: első lépés az organikus forgalomhoz
A Google találati listára kerülés első feltétele, hogy a weboldalad bekerüljön a kereső indexébe. Nagyon sok tartalom már itt elvérzik. Nézzük meg, mit tehetsz, hogy neked ne legyen ilyen problémád!…
Tovább olvasom Google indexelés: első lépés az organikus forgalomhoz
A legjobb SEO bővítményt keresed? Olvasd el először inkább ezt!
Az utóbbi időben gyakorlatilag hetente találkozom ezzel a mondattal, amikor ügyfelekkel vagy érdeklődőkkel beszélgetek: „Már beállítottuk a SEO-t, de nem működött. Nem értjük, miért.” Ilyenkor beindul a légvédelmi sziréna a…
Tovább olvasom A legjobb SEO bővítményt keresed? Olvasd el először inkább ezt!
A keresési szándék (search intent) nyomában
Talán már veled is előfordult, igaz, nem gyakori. Valamit kerestél a Google-ban, véletlenszerűen rákattintottál egy találatra, elkezdted olvasni… Nem voltak magas elvárásaid, de most ettől egyenesen lehidaltál. Olyan volt, mintha…
Nagy SEO hibák, amikre rámehet az egész projekt
A keresőoptimalizálás nem csodafegyver, nem varázslat – kevesen beszélnek róla, de igenis van egy csomó sikertelen SEO projekt. Szerintem fontos, hogy ezekről is essen szó. Az okok sokrétűek: gyakran a…
Tovább olvasom Nagy SEO hibák, amikre rámehet az egész projekt
SEO vagy Google Ads: melyik a jobb?
Amikor a Google találati listán szeretnél jól észrevehető helyet biztosítani a weboldaladnak, akkor alapvetően két lehetőséged van: a keresőoptimalizálás és a Google hirdetések. Ebben a cikkben összehasonlítom a két megoldást!…
Mennyi tartalomra van szükség a sikeres SEO-hoz?
Egy SEO projekt sikerességét nagyon komolyan meghatározza, hogy mennyi minőségi tartalommal rendelkezik az adott weboldal. De pontosan mire kell törekedni, mennyi tartalom kell az eredményes keresőptimalizáláshoz? Sajnos már az elején…
Tovább olvasom Mennyi tartalomra van szükség a sikeres SEO-hoz?
Mennyi új ügyfelet szerezhet egy ügyvédi iroda kizárólag SEO-val?
Az ügyvéd témakör pár évvel ezelőtt még szinte teljesen kiaknázatlan terület volt SEO szempontból. Egy épkézláb honlappal és nem túl sok, de minőségi tartalommal már egy csomó új ügyfelet lehetett…
Tovább olvasom Mennyi új ügyfelet szerezhet egy ügyvédi iroda kizárólag SEO-val?
Hogyan védjed meg a márkaneved a Google-ben?
A márkanév (brand) vállalkozásod legfontosabb erőforrása, ha marketingről van szó. Hatalmas érték, amikor az emberek közvetlenül a brandedre keresnek a Google-ban. És komoly probléma, ha a te márkádra keresnek, de…
Milyen hamar hoz eredményt a SEO? (Példákkal)
Az egyik leggyakoribb kérdés a keresőoptimalizálással kapcsolatban, hogy milyen hamar hoz eredményt. Ebben a cikkben ezt a témát járjuk körül, valós példákon keresztül! Milyen eredményt hozhat a SEO? A keresőptimalizálás…
Tovább olvasom Milyen hamar hoz eredményt a SEO? (Példákkal)
A keresőmarketing (SEM) jelentése és haszna
A keresőmarketing (SEM) célja minél több felhasználót elérni a népszerű keresőmotorokon keresztül. A statisztikák szerint ma minden vásárlás nagyjából fele internetes kereséssel indul, ebből pedig egyenesen következik, hogy a jól…
16 erős tipp webáruház keresőoptimalizáláshoz
Csak Magyarországon évente több száz új webshop indul, ám ezeknek csupán egy pici töredéke lesz sikeres hosszú távon. Az ok sokszor az, hogy egyszerűen nincs elég online látogatójuk, ezért vásárlójuk…
Tovább olvasom 16 erős tipp webáruház keresőoptimalizáláshoz
Kulcsszókutatás kezdőknek 5 ingyenes eszközzel
A kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás (SEO) egyik legfontosabb szelete, aminek a célja felmérni, hogyan és milyen kifejezéseket használva keresnek az emberek egy adott témakörben a Google-ban. A kulcsszókutatásnak kitüntetett szerepe van…
Tovább olvasom Kulcsszókutatás kezdőknek 5 ingyenes eszközzel
Technikai SEO és technikai SEO audit: erre figyelj!
A technikai SEO a keresőoptimalizálási munka fontos, integráns része. Ha komoly eredményeket akarsz elérni a keresőben, muszáj ismerned a technikai SEO alapjait. Mi az a technikai SEO? Ahhoz, hogy egy…
Tovább olvasom Technikai SEO és technikai SEO audit: erre figyelj!
Duplikáció jelentése SEO szempontból
Ha egy tartalom több, különböző URL címen is elérhető, akkor a keresőmotorok – pl. Google – szemében duplikáció áll fenn. És ez baj. De pontosan miért? Miért baj a duplikáció?…
Backlink ellenőrzés: a legpontosabb eszközök a magyar piacra
A backlink ellenőrzés lényege, hogy felkutatjuk a honlapunk, vagy egy konkurens weboldal külső hivatkozásait elemzés céljából. Ez azért fontos, mert a linkprofil – azaz egy webhelyre mutató külső hivatkozások mennyisége…
Tovább olvasom Backlink ellenőrzés: a legpontosabb eszközök a magyar piacra
Mennyit ér egy SEO-fókuszú honlap felújítás? (Esettanulmány)
A honlap felújítást könnyű elszúrni SEO szempontból, egy átgondolatlan beavatkozás például az URL struktúrába könnyen kukázhatja az összes addigi SEO eredményt. Ezért nagyon nem mindegy, hogyan állunk neki egy ilyen…
Tovább olvasom Mennyit ér egy SEO-fókuszú honlap felújítás? (Esettanulmány)
TOP 12 SEO tanfolyam kezdőknek, haladóknak
Kezdőként, de még haladóként is az egyik legnehezebb kérdés a SEO-ban, hogyan szerezzük meg a hatékonysághoz szükséges tudást. A legjobb megoldás általában egy okosan kiválasztott Google SEO tanfolyam. A keresőoptimalizálás…
Az online marketing eszközei: kisokos (2025)
Az online marketing jelentősége folyamatosan növekszik, ezért minden vállalkozás számára létfontosságú, hogy képben legyen a céljával és eszközeivel. Kezdjük azzal, mi is az online marketing célja. Az online marketing feladata…
A SEO elemzés lépései
Miért fontos a keresőoptimalizálási elemzés? A keresőoptimalizálás folyamatos, hosszú távú építkezést jelent. Azonban, mint minden hosszú távú, komplex projekt esetében a SEO-ban is könnyű elveszíteni a fókuszt. A SEO elemzés…
Havidíjas keresőoptimalizálás: jól jársz vele?
A havidíjas keresőoptimalizálás az egyik legelterjedtebb együttműködési forma megrendelő és szolgáltató között a SEO piacon. Ebben a cikkben részletesen bemutatom, milyen előnyei vannak a havidíjas SEO-nak más konstrukciókkal szemben. Mit…
Tovább olvasom Havidíjas keresőoptimalizálás: jól jársz vele?
Local SEO: mi az a helyi keresőoptimalizálás? Hogyan működik?
A Local SEO, vagy helyi keresőoptimalizálás célja, hogy egy megcélzott környéken, városban vagy földrajzi területen javítsuk a Google helyezéseinket a lokális jellegű keresésekre. Biztosan észrevetted már, hogy ha különböző földrajzi…
Tovább olvasom Local SEO: mi az a helyi keresőoptimalizálás? Hogyan működik?
Mi az a horgonyszöveg? Hogyan használd?
A hatékony horgonyszöveg megválasztása a linképítési folyamat szerves része. A horgonyszöveg helyes használata nem különösebben bonyolult dolog, mégis könnyű elrontani. A jó horgonyszöveg segít elérni SEO céljaidat. A rossz, erőltetett…
Keresőoptimalizálás (SEO) lépésről-lépésre [2025]
A keresőoptimalizálás (SEO) segítségével hosszú távon is stabil, értékes forgalmat szerezhetsz a weboldaldra. Ráadásul sokkal olcsóbban, mintha kizárólag fizetett hirdetésekkel próbálnád elérni ugyanezt. Ebben a cikkben a SEO legfontosabb alapjait…
Tovább olvasom Keresőoptimalizálás (SEO) lépésről-lépésre [2025]
Linképítés 2025-ben: az alapoktól a gyakorlati tippekig
A linképítés a hatékony SEO egyik alappillére. Sok piaci szegmensben az értékes külső linkek gyakorlatilag nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy valódi és tartós sikert érjen el a weboldalad a Google keresőben. Ezért…
Tovább olvasom Linképítés 2025-ben: az alapoktól a gyakorlati tippekig