
Érdekel, hogyan lehetsz eredményes a SEO-ban?
- Többévnyi tapasztalat egyetlen könnyen olvasható könyvbe sűrítve, hogy képbe legyél mielőtt keresőoptimalizálásra adod a fejed
- Megtudod pontosan, a te esetedben van-e értelme a keresőoptimalizálásnak
- Megismered, hogyan érdemes nekiállni a hosszútávon stabil bevételt termelő SEO munkának
- Mindezt 0, azaz nulla forintért
Az email címed megadásával nem mellesleg feliratkozol a SEO hírlevelemre. Exkluzív SEO tippek, tapasztalatok és sztorik – tetszeni fog. Várlak!
Mit mondanak a SEO hírlevél olvasók?
„Az ismerősömnek kezdtem a weboldalát összerakni és ahhoz kell a SEO is, így jutottam végül hozzád. Nem tudom még hova jutok a végén, de egyenlőre baromira élvezem a témát is, a leveleidet is. A stílusod totál felüdít, a humorod fenomenális. Maradj ilyen és köszönet érte :D”
Barbi
„Mivel sales területen dolgoztam korábban, kifejezetten zavar, ha valaki csak egyszer szeretne eladni valamit és a legtöbbször ott villog már az agyam hátuljában ilyenkor a kis felkiáltójel, hogy ez megint a sablonos story, és a tartalmat várhatom… most a felkiáltó jel helyett inkább egy zöld pipa világít, és nagy bizadalmam van már most a munkásságodban.”
Attila
„Sokáig halogattam, hogy foglalkozzam a SEO-val, pedig a webshopunknak szüksége lett volna rá már régen. Persze össze olvastam egy csomó cikket a neten, de nem állt össze a kép. A leveleid viszont sok mindent rendbe tettek…”
Dénes
Milyen leveleket fogsz kapni, ha feliratkozol?
- Mennyi új ügyfelet tud hozni a SEO? (549 szó arról, milyen konverziós arányt várhatsz a Google-ból érkező organikus forgalomtól)
- Mit kockásztasz, ha belekezdesz a SEO-ba? (420 őszinte szó arról, hogy a SEO sem feltétlenül leányálom)
- Vigyázz a kannibálokkal… (486 szó az egyik legkeményebb SEO hibáról, plusz a baromfiudvar népe is bejön a képbe)
- Hogyan csináld szarul a SEO-t? (1133 szó arról, hogyan tudod nagyon elszúrni)
- Termékoldal szövegírás AI-val (556 szó plusz videó arról, hogyan tudod teljesne egyedi termékleírásokat gyártani hatékonyan)
- Mit tanít nekünk a Nobel-díjas tudós? (455 szó arról, miért fontos különválasztani a költséget a veszteségtől – a SEO-ban is)
- Vásárolni a világ egyik legnehezebb dolga (547 adatokkal alátámasztott szó arról, miért olyan kutya nehéz vásárolni az interneten)
- A rossz betöltési teljesítmény megöli a SEO-t, ugye? (440 szó egy rossz SEO hiedelemről)
- Klasszik SEO kérdés: egy vagy több weboldalt indítsak? (423 szó arról, mikor érheti meg több weboldalt indítani ugyanabban a témakörben)
- Szöveg-kód arány és a SEO (670 szó egy misztikus SEO mutatóról)
- És még sok-sok más téma…