Mi az a Google Ads?
A Google Ads (régi nevén Adwords) a Google keresőre épülő PPC hirdetési platform. A segítségével hirdetéseket jeleníthetünk meg a keresőben böngésző felhasználóknak.
Egy jól beállított Google Ads kampánnyal közvetlenül azok az emberek szeme elé tudsz kerülni a hirdetéseddel, akik konkrétan az általad kínált termékre/szolgáltatásra (vagy bármi témába vágó információra) keresnek rá.
Más szóval, nem kell megtalálnod a célközönséget. Ők találnak meg téged.
Ezért rendkívül hatékony eszköz a Google Ads.
Nem véletlen, hogy a vállalkozások Google hirdetési rendszerben elköltött büdzséje folyamatosan nő világszerte.
Ne maradj le te sem a versenytársaid mögött, aknázd ki a Google hirdetésekben rejlő lehetőségeket!
Kinek ajánlott?
A Google hirdetéseik előnyeit bárki a maga és vállalkozása javára fordíthatja – már ha releváns tudása és tapasztalata van a hirdetéskezelésben.
Hozzáértő hirdetéskezelő nélkül ugyanis a Google Ads csak égetni fogja a pénzt, jelentős eredmény nélkül.
A tapasztalat azt mutatja, hogy sokan kezdenek bele alapvető ismeretek nélkül a Google hirdetések futtatásába. Ők azok, akik legtöbbször két-három hét múlva csalódodtan lövik le a kampányukat, mert „a Google hirdetés nem működik”.
Te ne legyél köztük.
Bízd szakértőre a Google hirdetés kampányaid beállítását és kezelését.
Mi a Google hirdetéskezelés lényege?
A profi Google hirdetéskezelő dolga dióhéjban, hogy
1) meghatározza a leghatékonyabb kampánytípusokat az adott hirdetési büdzsé és témakör függvényében
Ma már nagyon sok féle kampánytípust kínál a Google Ads, a manuálisan jól kézben tartó keresőkampányoktól a bonyolult és erőforrás igényes gépi tanulás által vezérelt kampányokig.
2) az adatok alapján folyamatosan csiszolja az elindított kampányokat, egészen addig amíg elérik a lehető legjobb optimalizációs szintet
A Google Ads hirdetéskezelés ezért folyamatos, aprólékos munkát jelent, a legtöbb esetben nem lehet hosszabb távon megúszni egy egyszeri beállítással.
3) a piaci változásokra reagálva teszteljen új kmapányokat, felügyelje és kézben tartsa a meglévő hirdetéseket, hogy folyamatosan pozitívban maradhasson a hirdetési fiók teljesítménye
Nagyon gyakori jelenség, amikor az addig jól teljesítő kampányok elkezdenek lecsúszni. A hirdetéskezelés része, hogy észre kell venni a veszélyes szituációkat, és ha kell, változtatni a korábban jól működő sémán.
A hirdetéskezelés lépései
Konzultáció és árajánlat
Az első lépésben átbeszéljük, mit szeretnél elérni. Ezt követően részletesen ajánlatot kapsz, amiben lesz egy rövid piackutatást és versenytárs felmérést, valamint egy konkrét költségbecslést. A költségbecslés tartalmazni fogja a javasolt hirdetési büdzsét és a kampánykezelés díját is.
Stratégia megalkotása
A siker első kulcsa. Kialakítunk egy hirdetési stratégiát, amit végig követni fogunk a hirdetések futtatása és optimalizálása alatt. Meghatározzuk milyen típusú (kereső, display, Google Shopping, stb.) és hogyan targetált (közönség, idősáv, remarketing) kampányokat állítunk fel. Az eredmények méréséhez felállítjuk az analitikát.
Kampányok beállítása és indítása
Létrehozzuk a stratégiában meghatározott kampányokat, hirdetési csoportokat és hirdetéseket a Google hirdetési fiókodban. A kampányok elindulnak, elkezdjük gyűjteni az adatokat a teljesítményről, és megjelennek az első érdeklődők a honlapodon.
Tesztidőszak
Az első három hónap a tesztelés és folyamatos optimalizáció ideje. A rendelkezésre álló adatokat szem előtt tartva heti szintű változtatásokkal tesszük egyre eredményesebbé a hirdetéseidet. Ami hatékony, megtartjuk. Ami nem, kidobjuk.
Folyamatos finomhangolás
A negyedik hónapra már látni fogjuk, mi az ami jól működik, és mit kell elengedni. Elkezdődik a folyamatos finomhangolás, áramvonalasítás időszaka. Állandó kampányfelügyelettel készülünk az esetleges piaci változásokra, és azonnal reagálunk, ha szükséges.
Riportolás
Fontos, hogy képben legyél vele, mi történik a Google hirdetési kampányaidban. Havi rendszerességű riportokkal, illetve konzultácóval segítünk a legfontosabb adatok, számok megismerésében.
Kérdések és válaszok a Google hirdetéskezelésről
Google Ads, Google Adwords – ugyanaz?
Igen. Az Adwords a Google Ads régi neve.
Mennyi pénzzel érdemes elkezdeni a Google hirdetéseket?
Nagyon pici költségvetéssel is be lehet szállni de igazi eredményt a tapasztalatunk szerint minimum havi 80-100 ezer forintos hirdetési büdzsével tudsz elérni.
Ki fogja kezelni a hirdetéseimet?
Jobbágy Balázs Google Ads-szakértő, aki komoly tapasztalattal rendelkezik Search, Shopping és GDN típusú hirdetések terén.
Sikerdíjas, jutalékos rendszerben vállaltok hirdetéskezelést?
Nem. Kizárólag havidíjas formában vállajuk a Google hirdetések kezelését.
Van minimum szerződési idő?
Igen, minimum három hónapra vállaljuk a folyamatos hirdetéskezelést. Ennek az oka, hogy rövidebb idő alatt nem fog látsződni, tényleg sikeresek lesznek-e a hirdetések.
Tanácsadást, Google Ads fiók auditot is vállaltok?
Igen.
„A Virto csapatával a Tudatos Vásárlók Google kampányain dolgoztunk együtt. Mivel szerteágazó a tevékenységünk, nem egyszerű hatékonyan, és naprakészen működtetni a kampányainkat. Munkájuk nagyban segítette optimalizálni ezt a folyamatot, így most egyre többen találnak rá oldalainkra, adatbázisainkra, terméktesztjeinkre.”
Boga Emese
tudatosvasarlo.huTöltsd ki a lenti ajánlatkérő űrlapot, és a lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot!
(Akkor is, ha csak kérdésed van, vagy további részletekre vagy kíváncsi)